niedziela, 6 kwietnia 2014

Chill

Męczący weekend za mną. Pod koniec dzisiejszego dnia udało mi się jeszcze skorzystać z promieni słońca i nawet strzelić kilka fotek. Zestaw totalnie w moim stylu - dziewczęco, ale też nieco sportowo i zadziornie ;)
Mam nadzieję, że podoba wam się moja nowa spódnica? Ja padłam z wrażenia, kiedy otworzyłam paczkę, Ola jak zwykle przeszła samą siebie! Koniecznie śledźcie mnie na Facebooku, bo jutro startuje konkurs z okazji III urodzin bloga, z prezentem dla Was! Poniższa spódnica będzie jedną z nagród! Znajdzie się też coś dla wielbicieli Super Dodatków! Cieszycie się? :)


blog1
blog2
blog3
blog4
blog5
blog6
blog7
blog8
blog9a
Shirt - Tiger Of Sweden | Skirt - A. Wiśniewska | Shoes - Converse (find here/znajdziesz tu) | Sunnies - Giant Vintage | Handbag - Vintage | Bracelets - By Dziubeka
blog9

19 komentarzy:

  1. Swietna spodniczka! Outfit najbardziej do Ciebie pasuje! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestaw :) spódniczka bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza jest spodniczka!!:D ja bardzo chcialabym miec czarna ale wciaz nie moge znalezc tej idealnej... marzę o jakiejs sztywniejszej niz zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnica jest genialna:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się zdjęcia, bardzo. Cały strój też jest w moim klimacie. Oprócz butów ale wiesz że ja lubię obcasy.
    Gratuluję 3 urodzin bloga, życzę kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Cię w tym zestawie!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Ta spódniczka jest taka cudowna- niby prosta a z tymi dodatkami staje się mega urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne , że się cieszymy . Ta spódnica jest cudowna :)
    Szybko zleciały ci te 3 lata tutaj ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z perspektywy czasu - jak z bicza strzelił :D ale na początku myślałam "kurcze, już bloguję AŻ pół roku, a tu tak mało komentarzy" :D
      Cieszę się, że blog idzie do przodu, rozkręca się, ja się rozwijam. Zdjęcia i posty są coraz lepsze i mam nadzieję, że jeszcze dłuuugo będę miała czas na tego bloga, bo to uwielbiam! :)

      Usuń
  9. świetnie wyglądasz, a spódniczka idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sportowe połączenie kochana! Modnie i wygodnie!
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękna spódnica, świetny zestaw i rewelacyjne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie-dziewczęco, ale z pazurkiem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.